i'm hoping at the bottom.

hejsan sötisar. 
har ni haft en bra dag? min dag har varit helt ok, varit sjukt seg hela dagen i princip men vore fel att klaga.

dagen började med att jag vaknade av en katt som mjaumade vid 09-tiden, men tog mig i kragen gick upp kelade lite med honom därefter bäddade jag ner mig i sängen igen och somnade om fram tills min telefon ringde. vid 15-tiden cyklade jag och mamma ner till stan och handlade lite mat till min ödla samt lite nytt till katten. har även hunnit klippa min kusin idag {visar bild i nästa inlägg} samt fixa lite småsaker som det är påtiden att jag tar tag i. nu ska jag göra något litet att äta, hörs efter det med för och efterbilder. puss! 

cb skriver

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!