ny blogg och nya tag, so let´s go!

hej sötisar. 
cassandra som skriver vilket innebär att detta är mitt första inlägg.

tänkte berätta lite om mig själv så att ni får lite koll på vad jag är för en typ. 
jag heter somsagt cassandra,är 20 år och bor i trelleborg tillsammans med min mamma och min tvillingbror.
sedan får man naturligtvis inte glömma min sötnos till katt som vi faktiskt var och hämtade idag.
{visar bild här under}. jag är utbildad frisör och bartender och det är bartenderyrket jag vill jobba inom så det är det jag kommer fokusera på, dock känns det inte som att jag vill kickstarta min jobbkariär i trötta trelleborg så antingen i december eller i början på nästa år kommer jag bosätta mig i oslo, så då får ni ta del av mitt liv därifrån istället. 

nu ska jag ut och kela med min katt som änsålänge är namnlös, skulle det vara att ni har något namnförslag till en hankatt så komigen, tveka inte att kommentera.  puss på er. ♥

vill ni se bilden skarpare så dra musen överbilden.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!