I can kiss away the pain.

pigg och vaken, typ. jag hade dock sovit fortfarande om det inte vore för min högerhand som jag har problem med, vet inte vad det är för fel? men har så fruktansvärt ont nu så jag vaknade och såg att den var rätt svullen jämfört med vänsterhanden {kan se om jag lyckas ta en rättvis bild till er senare} sedan kliar det och gör ont, say what liksom vilken kombination?  tog smärtstillande som jag hade över sedan jag opererade min rygg så förmodligen försvinna smärtan snart hoppas jag. skulle det inte bli bättre till mamma stiger upp tänker jag ringa tandläkaren och avboka tiden och ringa om akuttid hos läkaren istället för detta är inte ok. men för att skippa högerhands-snacket och övergå till lite roligare eller åtminstone mysigare saker så ska jag lägga mig i ett varmt skumbad nu och koppla av, just bara för att jag är värd det. puss på er 
cb skriver

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!