HÅLLER TUMMARNA

ew skriver

→ L Å T-  M I G - F Å - H A - T U R - D E N N A - G Å N G ←

Jag är så jävla nervös så jag vet inte var jag ska bli av, det är nästan så jag ber till gud , { rättare sagt jag BER till gud } ! För går detta igenom så kommer det hända en över fet sak i februari månad :) Men vad, får ni reda på när det är fixat och klart i minsta detalj, för skulle det inte bli av så, känns de dumt att ha berättat det !

Ska faktist krypa ner i sängen nu, eller jag är redan i sängen. Men jag syftade på att sova för det är trotts allt jobb imorgon, längtar faktist om jag ska vara ärlig , :) Sen blir det bloggkväll imorgon har jag bestämt mig för :D

Godnatt sötnosar !

Övergammal bild !







Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!