enkel outfit.

jag har alltid varit mer för de enklare klädstilarna, i alla fall på mig själv.
visst kan det vara kul att klä upp sig lite extra men inte till vardags, då blir det oftast bara ett par bekväma skor samt ett par jeans och gärna en t-shirt med något coolt tryck. så någon avancerad klädstil kan jag inte säga att jag har, enkel med bekväm skulle jag vilja beskriva den, i princip som på bilden ovan.

kommer med tiden lägga upp min dresscode osv, men just nu känner jag mer att jag vill komma in i bloggandet och skapa en grund som jag sedan kan bygga på, tror emma känner likadant? men jag lovar er att inom kort kommer det vara så himla mycket nytt i denna bloggen så ni kommer säkert hitta något i bloggem som ni kommer vilja se mer av, eller jag hoppas det i alla fall. 
cb skriver.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!