Dagens att göra lista

ew skriver

som sagt, hoppas allt är bra med er ? Tyvärr har jag inget photoshop förtillfället, men jag hoppas att ni överlever. Idag är jag fruktansvärt trött, fastän att jag vaknade för sisådär 1h sedan. Hade kunnat somna längre, men jag övertalade mig själv att lyfta på röven och kliva av sängen ! Käkat frulle, och planerat dagens outfit, men inte för att jag blev klarare i skallen, alltid samma problem, även om jag ska chilla eller gå på pardeeeyyy ! så det får bli en liten fattig "att göra lista" som är gjord i Paint, men vad ska man göra lixom  ?



Bestämma outfit - check
♥ Duscha
♥ Föna samt / platta håret
♥ Gå ut med min hund i det fina höstvädret
♥ Noppa ögonbrynen { aj som fan - men det måste ju göras }
♥ Sminka mig


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!