be strong, stay strong.

vänsterprasslar lite med msn samtidigt som jag underhåller mig med annat.
det jag ville komma fram till var att det var en vän som nyligen skrev..

mitt svar blev: varför tänka på det du saknar, varför inte glädjas åt det du har?

» håller ni inte med mig där? liksom vad är oddsen med att sitta och tänka på det man saknar och glömma det man har? ni har säkert också hört "man vet inte vad man har förrens man förlorat det" vilket stämmer väldigt bra.  så ett råd för er som kan sitta och fördjupa er i saker och ting som ni saknar här i livet, sluta tänka på det och ta vara på det ni har, man vet aldrig hur länge man har det!
sedan saker som ni har finns det så många andra som velat ha men knappt vågar drömma om att få.

cb skriver.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!